zondag 11 augustus 2013

Flower

Ja, het is waar. Alweer een kaart. Ik ben zelfs een beetje verbaasd over mezelf. Zou de inspiratie terug zijn? We zullen zien. Deze kaart is bestempeld met Radiant 2950K van Penny Black. Zo'n mooie stempel. Ik pak hem steeds weer. De achtergrond van deze kaart is stijfselpapier wat ik laatst al eens gemaakt heb. De stempel is afgedrukt met Distress Seedless Preserves. De open ruimtes van de bloem zijn ingekleurd met Indigo C300 en White C720 van Coloursoft Derwent. Gewaagd he? ;-) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hieronder nog wat detaifoto's. Op de beurs in Zeist heb ik een Encrusted Jewel kit van Stampendous gekocht. Vijf potjes met verschillende embossing en gruis (elementen). Het werd tijd om deze kit te gaan gebruiken. Dat kun je zien op deze kaart. 4 van de potjes zijn hier gebruikt. Schitterend om te zien al die verschillende glittertjes. Dan nog de tekst. Die is van Stampin'Up.

4 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Inge en heel apart ook. Super mooi die kleine glittertjes, niet teveel en niet te weinig. Echt super mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, zeg ! De kleuren komen mooi met elkaar overeen ... dan nog die glittertjes ! Supergoed gedaan, hoor Inge ! Blijf vooral doorgaan met projecten die jij gaat doen en ik krijg hierdoor ook veel inspiraties, weet je ...Bedankt voor jouw show and tell en fijne dag verder, he ! Dag dag !

    Groetjes van Djesbeeb

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskomt. Alvast bedankt voor je bericht.

Zoeken in deze blog